پرداخت 3458 میلیارد تومان برای مطالبات اختتام خدمت بازنشستگان

پرداخت 3458 میلیارد تومان برای مطالبات اختتام خدمت بازنشستگان

فی بگیر: رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور در ابلاغیه ای خطاب به دستگاه های اجرائی، 3458 میلیارد تومان را بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش اختتام خدمت بازنشستگان تا آخر سال 1398 تخصیص داد.


به گزارش فی بگیر به نقل از ایسنا، در ابلاغیه محمدباقر نوبخت آمده است: به استناد ماده ۱۹ قانون برنامه و بودجه، بند «د» ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم قسمتی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۹۳ و در اجرای جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۹کل کشور، اعتبارات ذیربط به شرح جدول پیوست به آن دستگاه ابلاغ می گردد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام گردد.
اعتبار این ابلاغیه بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش اختتام خدمت بازنشستگان تا آخر سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرائی به بازنشستگان می باشد.
تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان صد در صد تعیین می گردد. همین طور آن دستگاه اجرائی موظف است بمنظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش اختتام خدمت تا آخر سال ۱۳۹۸، شامل کدملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، مبلغ پرداختی و دستگاه محل خدمت را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و این سازمان اعلام نماید. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش اختتام خدمت قابل پرداخت به هر فرد با آن دستگاه اجرائی خواهد بود.




منبع:

1399/07/29
01:11:03
5.0 / 5
1944
تگهای خبر: اقتصاد , پرداخت , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها