آلایندگی خودروهای لوكس پورشه زیر ذره بین آلمان

آلایندگی خودروهای لوكس پورشه زیر ذره بین آلمان

فی بگیر: بعضی از مقام های آلمانی با ارسال گزارشی به شركت خودروسازی فولكس واگن آگهی داده اند كه گزارش های انتشار یافته از میزان انتشار آلایندگی بعضی از مدلهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خودروی پورشه نادرست بوده است.



به گزارش فی بگیر به نقل از ایسنا، در سال ۲۰۱۵ میلادی رسوایی پرونده خودروهای دیزلی آلاینده فولكس واگن آلمان برای اولین بار در آمریكا افشا شد چونكه سپس آزمایش های صورت گرفته مشخص شد نرم افزار مدیریت میزان آلایندگی موتور خودروهای دیزلی این شركت در آمریكا دستكاری شده بود.


فولكس واگن سپس اعتراف به تقلب، به پرداخت ۴.۳ میلیارد دلار جریمه محكوم شد و هنوز هم با مشكلات حقوقی در آلمان، آمریكا و سراسر جهان مواجه می باشد. این شركت ۲۲ میلیارد یورو را برای پرداخت خسارات حاصل مختص كرده است و همچنان هم به ایجاد آلودگی در محیط زیست در جهان متهم است.


این رسوایی كه به دیزل گیت موسوم و معروف شده است، سبب شد كه خیلی از مقامات و مسئولان نظارتی در آلمان، ایالات متحده و سایر كشورها بر فعالیت شركت های خودروسازی و صحت گزارشات حاصله از آنها سخت گیری بیشتری داشته و قوانین و نظارت های خودرا به گونه ای افزایش داده و وضع كنند كه راه را برای نادرست جلوه دادن داده های مربوط به انتشار میزان گازهای آلاینده در خودروهای تولیدی را بر آنها ببندند.


برمبنای گزارشی كه در رویترز آمده است، بنا بر این حالا مقامات و مسئولان مربوطه در آلمان به شركت خودروسازی فولكس واگن، واحد تولید خودروهای لوكس پورشه آگهی و اخطار داده اند كه بعضی از داده های انتشار یافته در گزارش این شركت درباره میزان انتشار آلایندگی مدلهای تولید شده پورشه در درخلال سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ میلادی نادرست بوده و با یكدیگر مطابقت ندارد.


واحد پورشه در شركت فولكس واگن باز با انتشار اطلاعیه ای اعلام نموده است كه با همكاری این مقامات و مسئولان آلمانی در تلاش است تا صحت و درستی ادعا و داده های انتشار یافته خودروهای خودرا ثابت كرده و بدین ترتیب خودرا از هرگونه بهتان در خصوص دستكاری و تقلب در میزان انتشار آلایندگی خودروها برهاند.






1397/11/14
15:12:57
5.0 / 5
5061
تگهای خبر: آزمایش , پرداخت , تولید , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها