افزایش قیمت طلا و سكه در هفته جاری

افزایش قیمت طلا و سكه در هفته جاری

فی بگیر: در هفته جاری بازار طلا و جواهر با نوسانات قیمتی مواجه شده و به قول رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سكه تهران، دلیل این افزایش قیمت ها افزایش نرخ جهانی طلا و نوسانات در بازار ارز بوده است.


ابراهیم محمدولی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: در بازار امروز پنجشنبه هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله میگردد.
وی اضافه كرد: نیم سكه دو میلیون و ۴۰ هزار تومان، ربع سكه یك میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سكه گرمی حدود ۶۷۰ هزار تومان قیمت دارد.
رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سكه تهران همین طور درباره ی بازار طلا باز توضیح داد: اونس جهانی طلا به ۱۲۹۲ دلار رسیده است و در بازار هر مثقال طلای ۱۷ عیار یك میلیون و ۵۷۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۶۵ هزار تومان خرید و فروش میگردد.
محمد ولی افزود: به نظر می آید نوسانات بازار طلا و سكه ناشی از افزایش نرخ جهانی طلا و افزایش نرخ ارز به سبب پایین بودن سطح عرضه بازار در مقابل تقاضای آن بوده است؛ بدین سبب از مسئولان می خواهیم كه این بازار را مانند ماههای گذشته بهتر كنترل كنند.
وی اشاره كرد: همیشه نوسانات در بازار طلا و جواهر سبب میگردد كه بازار مصنوعات باز تحت تاثیر قرار گیرد؛ بدین سبب هیچ گاه افزایش قیمت طلا و جواهر به نفع فروشندگان و تولیدكنندگان نیوده و امیدواریم كه با عنایت به قرار گرفتن در ماه های پایانی سال، بازار به گونه ای كنترل شود كه مردم با خیال راحت تری بتوانند نیازهای خودرا تامین كنند.

خبرنگار: روح الله رضایی
دبیر خبر: حسین غلامی


1397/10/27
22:45:21
5.0 / 5
4571
تگهای خبر: تولید , دلار , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها