نیسان مجرم شناخته شد

نیسان مجرم شناخته شد

فی بگیر: مسئولان امور قضایی و حقوقی ژاپن اعلام نمودند علاوه بر ؛كارلوس گون؛ رییس پیشین نیسان و همكاری وی ؛گرك كلی؛، خود شركت خودروسازی نیسان باز مجرم شناخته شده است.


به گزارش فی بگیر به نقل از ایرنا تلویزیون ژاپن روز سه شنبه گزارش كرد بازرسی ها در مورد این پرونده كماكان در جریان است و ماموران قضایی ژاپن گفته اند شركت نیسان باز در این تخلف دست داشته است.
پیگردهای صورت گرفته ثابت می كند 'كارلوس گون' و 'كلی' هر دو با تبانی، حقوق متعارف و واقعی خودرا پنهان كرده و ارقام غیر واقعی از مزایای و حقوقی دریافتی از این شركت در اختیار دستگاه های مالیاتی قرار داده اند.
بازرسان افزوده اند شركت نیسان باز در این مدت در پركردن فرم های ذی ربط امور مالی تخلفاتی مرتكب شده و سبب شده است تا چنین تخلفاتی پنهان بماند.
گزارش حاكی می باشد صدور این رای برای مجرم شناخته شدن این دو نفر و شركت نیسان یك ضربه جدی به این شركت بزرگ خودروسازی ژاپن بشمار می رود.
'كارلوس گون' در ماه گذشته میلادی دستگیر شد و همان زمان متهم بود كه از سال 2010 میلادی 88 میلیون دلار دریافتی داشته ولی فقط نیمی از آنرا اعلام نموده است.
علاوه بر این، شركت خودروسازی ژاپنی «نیسان» در ماه جاری میلادی به سبب آنچه آزمایش های فنی نامناسب از طرف برخی كاركنانش خوانده شده با یك رسوایی دیگر سپس دستگیری رییس آن به جرم فساد مالی روبرو شده است.
شماری از بازرسان وزارت راه و ترابری، كارخانه خودرو سازی نیسان را مورد بازرسی قرار داده و متوجه بروز اختلافات فنی شده اند.
بازرسی های ماموران نشان داده است شماری از كاركنان نیسان پیش از اینكه خودروهای فروخته شده را بارگیری كنند، آزمایش های فنی روی سامانه های مختلف آن همچون ترمزهای این خودروها انجام داده اند كه ناقص و نامناسب بوده است.
این تازه ترین رسوایی سپس دستگیری كارلوس گون رییس بركنار شده شركت خودروسازی نیسان بشمار می رود و می تواند ضربه دیگری به وجهه این شركت وارد كند و موجب شود تا فروش خودروهای آن با مشكلات بیشتری روبرو شود.
نیسان در اطلاعیه ای آورده است كه تا اختتام ماه جاری میلادی بررسی های بیشتری درباب این پرونده انجام شده و نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.
سال گذشته میلادی شركت خودروسازی نیسان به سبب اقدامات نامناسب مشابه در بازرسی قطعات خودروهای فروخته شده، مجبور به فراخوانی بیشتر از یك میلیون دستگاه خودرو شد.
آساق**231**1904**


1397/09/20
14:07:56
5.0 / 5
4427
تگهای خبر: دلار , شركت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها