موسوی لارگانی به ایسنا خبر داد

معرفی سیف، نهاوندیان و كرباسیان بعنوان نماینده رییس جمهور برای بررسی سوال از روحانی

معرفی سیف، نهاوندیان و كرباسیان بعنوان نماینده رییس جمهور برای بررسی سوال از روحانی

فی بگیر: نایب رییس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از معرفی سه نماینده رییس جمهور برای بررسی سوال از رییس جمهور در این كمیسیون اطلاع داد.



سیدناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: به دنبال ارجاع سوال از رییس جمهور به كمیسیون اقتصادی، آقایان نهاوندیان، سیف و كرباسیان بعنوان نماینده رییس جمهور برای بررسی سوال از رییس جمهور به كمیسیون اقتصادی معرفی گشتند.

وی با اشاره به اینكه سوال از رییس جمهور با امضای ۷۶ نماینده به كمیسیون اقتصادی ارجاع شده بود، اظهار داشت: در عین حال تعدادی از امضاكنندگان امضای خویش را پس گرفتند و تعداد امضاها كاهش پیدا كرد اما مجددا در صحن علنی مجلس از سوال كنندگان امضا جمع آوری شد با این شرط و تعهد كه امضایشان را پس نگیرند.

موسوی لارگانی تصریح كرد: تا روز چهارشنبه كه من در مجلس بودم حدود ۵۴ نفر مجددا سوال از رییس جمهور با همین شرط كه امضایشان را پس نگیرند امضا كردند. بعنوان مثال من كه جزو ۷۶ امضاكننده اول بودم، مجددا با شرط پس نگرفتن، سوال از رییس جمهور را امضا كردم و به نظر می رسد احیانا هنوز سوال نصاب لازم را داشته باشد.

نایب رییس كمیسیون اقتصادی ملجس در انتها با اشاره به اینكه طرح سوال از رییس جمهور با امضای یك چهارم كل نمایندگان قابل بررسی است، اظهار داشت كه احیانا این مورد در هفته جاری در دستور كار مجلس قرار گیرد.



1396/11/28
14:25:10
5.0 / 5
4908
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها