بهره برداری از 22 پروژه عمرانی در نظرآباد

بهره برداری از 22 پروژه عمرانی در نظرآباد

فی بگیر: كرج- همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارك فجردر آئینی با حضور معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و استاندار البرز، بهره برداری از 22 پروژه عمرانی، فرهنگی و تولیدی در شهرستان نظرآباد شروع شد.


به گزارش فی بگیر به نقل از ایرنا، این پروژه ها در زمینه عمرانی، تولیدی، فرهنگی، خدماتی و كشاورزی در بخش مركزی نظر آباد با حضور استاندارالبرز به بهره برداری رسید كه توسعه جاده اشتهارد- نجم آباد - نظرآباد همچون این پروژه ها بود.
برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 194 میلیارد تومان هزینه شده است كه از این تعداد، 10 پروژه دولتی و12 پروژه توسط بخش خصوصی بوجود آمده كه در مجموع با بیش از یكهزارو200 فرصت شغلی جدید همراه بوده است.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم گشایش این پروژه ها را تولید اشتغال برای جوانان، امری جهادی دانست و اظهار داشت: همه باید برای اشتغال جوانان پای كار بیاند.
برات قبادیان تصریح كرد: آنچه كه ما را موفق می كند علم، دانش و فناوری است و این علم و دانش ازطریق دانشگاه و ازطریق سرمایه هایی كه از دانشگاه بیرون می آیند، تولید می گردد.
شهرستان 150 هزارنفری نظرآباد در 45 كیلومتری غرب كرج مركز استان البرز قرار دارد.
در مجموع تا آخر ایام الله دهه مبارك فجر حدود 288 پروژه عمرانی، تولیدی، فرهنگی و بهداشتی درمانی در استان البرز به بهره برداری می رسد.
7414/ 6155خبرنگار: وحیده عسكری ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور


1396/11/19
13:33:25
5.0 / 5
5277
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها