حمایت صندوق كارآفرینی امید از فعالیت های دانش بنیان

حمایت صندوق كارآفرینی امید از فعالیت های دانش بنیان

فی بگیر: معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شكوفایی با اشاره به همكاری این صندوق با صندوق كارآفرینی امید، اظهار داشت: این صندوق بخشی از منایع خویش را به پشتیبانی از شركت های دانش بنیان مختص كرده است.



به گزارش فی بگیر به نقل از ایسنا، دكتر حمیدرضا شاهوردی امروز در مراسم امضای قرارداد همكاری میان صندوق نوآوری و شكوفایی با اشاره به اینكه نهادهایی مانند صندوق ها، دارای ساختار مالی و ماموریت محور هستند، اظهار نمود: این نهادها در فضای توسعه كسب و كارهای فناورانه سال ها است كه اقداماتی را اجرایی كردند، از این رو صندوق نوآوری و شكوفایی همواره به دنبال همكاری با این نهادهای مالی بوده است.

وی با اشاره به همكاری این صندوق با صندوق كارآفرینی امید، تصریح كرد: این تفاهم نامه در مرحله قرارداد نهایی قرار دارد.

شاهوردی با اشاره به خصوصیت های صندوق كارآفرینی امید، خاطرنشان كرد: این صندوق، پراكنشی در سطح استان های كشور بخصوص در استان های محروم دارد و تابحال در جهت پشتیبانی از كسب و كارهای خرد و كوچك اقدام نموده است.

این مقام مسوول افزود: با تعدد شعب، صندوق كارآفرینی امید می تواند در كنار ماموریت های ما در جهت پشتیبانی از شركت های دانش بنیان گام بردارد.

معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شكوفایی دارا بودن مجوزهای بانكی از بانك مركزی را از دیگر مزایای صندوق كارآفرینی امید نام برد و افزود: از این رو همكاری با این صندوق، كاهش هزینه هایی را برای صندوق نوآوری و شكوفایی به دنبال دارد.

وی افزود: با اعتباری كه صندوق نوآوری و شكوفایی در اختیار صندوق كارآفرینی امید واگذار كرده است، این صندوق می تواند اعتباراتی را به شركت های دانش بنیان اختصاص دهد.




1397/07/10
14:12:32
5.0 / 5
4854
تگهای خبر: توسعه , شركت , كسب و كار , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها