امیر قلعه نویی:

تیم ملی ایران با دو حریف مسابقه داد

تیم ملی ایران با دو حریف مسابقه داد

به گزارش فی بگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل هنگ کنگ با بیان اینکه با دو حریف مسابقه دادند، اظهار داشت: از عملکرد بازیکنان و کیفیت بازی و همینطور از نتیجه کسب شده رضایت دارم.



به گزارش فی بگیر به نقل از مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: دیداری که در آن شش گل به ثمر برسد، حتما بازی زیبایی است. ما امشب دو حریف داشتیم. یک تیم خوب هنگ کنگ و دیگری رطوبت بالای این کشور. هنگ کنگ بازی خوبی انجام داد و در کنار آن هوا هم رطوبت بالایی داشت. ما چهار گل زدیم و موقعیت های دیگری هم برای گلزنی داشتیم اما در مجموع با عنایت به حضور تعدادی بازیکن جوان که اخیرا به تیم ملی اضافه شده اند، من هم از عملکرد و کیفیت بازی و هم از نتیجه کسب شده رضایت دارم.
وی ضمن اشاره به گل دومی که هنگ کنگ در این بازی به ثمر رساند اظهار داشت: در فیلمی که دیدیم اعتقاد داریم گل دوم هنگ کنگ خطا بود. اما در مجموع از میزبانی خوب هنگ کنگ تشکر می کنم. اعتقاد دارم فوتبال این کشور خیلی پیشرفت کرده و در آینده نزدیک می تواند یکی از رقبای سرسخت فوتبال در آسیا باشد.
قلعه نویی اضافه کرد: فوتبال در آسیا به هم نزدیک شده و نتایج ثبت شده در جام ملت های آسیا هم این حرف را ثابت می کند. جام ملت ها نشان داده هر بازی می تواند برای تیم های آسیایی دشوار باشد و امروز شرایط آب و هوایی و همینطور شرایط هنگ کنگ کار را مشکل کرده بود.
سرمربی تیم با تبریک به طارمی برای به ثمر رساندن هت تریک در این بازی و در مجموع ۵۰ گل در بازی های ملی برای وی در ادامه بازی های ملی آرزوی موفقیت کرد.


منبع:

1403/03/18
12:35:41
5.0 / 5
238
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها