1410 تن كالا به مناسبت ماه رمضان در كردستان توزیع شد

1410 تن كالا به مناسبت ماه رمضان در كردستان توزیع شد

فی بگیر: سنندج - مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد كشاورزی كردستان اظهار داشت: در طول ماه مبارك رمضان یك هزار و 410 تن كالای اساسی (برنج، مرغ و گوشت قرمز منجمد و شكر) در این استان توزیع شد.


شهریار حنیفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: این میزان كالا شامل 900 تن برنج، 400 تن مرغ منجمد، 60 تن گوشت قرمز منجمد، 50 تن شكر بود.
وی اضافه كرد: سهمیه ماه رمضان برخی این كالاها به آخر رسید ولی توانستیم 300 تن بیشتر برنج از سهمیه در نظر گرفته شده برای استان جذب و توزیع نماییم.
حنیفی تصریح كرد: در ابتدای ماه مبارك رمضان توزیع 100 تن تخم مرغ در دستور كار گرفته بود كه هم اكنون هم با قیمت مناسب در حال توزیع است.
وی خاطرنشان كرد: در ابتدای ماه مبارك رمضان توزیع بیش از هفت نوع كالای اساسی شامل 2 هزار و 200 تن انواع این اقلام ضروری و مورد نیاز مردم با هدف تنظیم بازار در انبارها و سردخانه های كردستان ذخیره و بتدریج توزیع شد.
حنیفی افزود: این كالاها برای تعادل بخشی به قیمت كالاها در بازار توزیع و شامل گوشت قرمز و سفید، برنج، روغن خوراكی، شكر و تخم مرغ بود كه در بیش از80 نقطه از شهرهای استان در دسترس مردم قرار گرفت كه 60 نقطه از آن در شهر سنندج قرار داشت.
به گزارش فی بگیر به نقل از ایرنا، همه ساله در روزهای ماه مبارك رمضان برخی كالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با نرخ دولتی و پایین تر از قیمت روز بازار برای تعادل بخشی و تنظیم بازر بین مردم توزیع می گردد.
حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه كسب در استان كردستان وجود دارد كه از این تعداد، 29 هزار واحد در مركز استان مستقر است و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می شوند.
3034/9102


1397/03/25
12:45:03
5.0 / 5
4709
تگهای خبر: قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها