۲۰۲۳ سال ناخوش برای اقتصاد بریتانیا

۲۰۲۳ سال ناخوش برای اقتصاد بریتانیا

فی بگیر: فی بگیر: تولیدکنندگان بریتانیایی انتظار دارند تولید سال آینده 3.2 درصد کم شود.


به گزارش فی بگیر به نقل از ایسنا، یک نهاد تجاری امروز(دوشنبه) اعلام نمود که تولیدکنندگان بریتانیایی انتظار دارند که تولید سال آینده بعد از کاهش ۴.۴ درصدی در سال ۲۰۲۲ به میزان ۳.۲ درصد کم شود برای اینکه آنها از افزایش قیمت موادخام و هزینه های استقراض و کاهش تقاضای مصرف کننده لطمه دیده اند.
استفن فیپسون، مدیر اجرائی سازمان تولیدی Make UK اظهار داشت: چشم انداز سال آینده و احیانا فراتر از آن ساده نیست و زمان بسیار چالش برانگیزی است که حتی بهترین و موفق ترین شرکتها را تا حد زیادی آزمایش می کنند.
این سازمان تولیدی از حمایت اخیر دولت انگلیس که شامل ۱۸ میلیارد پوند (۳۰ میلیارد دلار سنگاپور) یارانه قبض انرژی برای کسب وکارها در کل اقتصاد است، استقبال کرد اما هشدار داد که ممکنست به زودی بیشتر مورد نیاز باشد. فیپسون اظهار داشت: دولت باید برای ارائه یک استراتژی صنعتی بلندمدت با صنعت همکاری کند.
این نهاد تجاری اظهار داشت که خواهان کاهش موقت کنترل های مهاجرت، کاهش مالیات بر دارایی و مشوق های مالیاتی بیشتر برای آموزش و سرمایه گذاری است.
طبق گزارش رویترز، تازه ترین داده های رسمی نشان میدهد که تولیدات صنعتی در ماه سپتامبر ۵.۸ درصد کمتر از سال قبل بوده است. شرکت Make UK اظهار داشت که مقیاس کاهش تولیدی که برای سال ۲۰۲۲ تخمین زده تا حدی منعکس کننده عملکرد غیرمعمول قوی در سال ۲۰۲۱ و زمانی بود که تقاضا بعد از همه گیری افزوده شد.



1401/09/21
15:14:05
5.0 / 5
474
تگهای خبر: آزمایش , آموزش , اقتصاد , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
فی بگیر Fee Begir
feebegir.ir - تمام حقوق سایت فی بگیر محفوظ است

Fee Logo فی بگیر

قیمت روز کالاها